maanantai 30. elokuuta 2010

Syntymäpäivä

Ensin me leikittiin ja lenkkeiltiin Aadan kanssa. Oltiin kuulemma taas niin nopeita, ettei kameramies pysynyt messissä.


Sitten tuli Riksu leikkimään ja lenkkeilemään.
Ja lopulta mä sain kakkua. Nam.. Ja laulettiinkin mulle, mut ei se mua niin kovasti jaksanut kiinnostaa, kun tuo kakku vei kaiken huomioni. (Kakku olikin niiin hyvää että, en huomannut yhtään että kynttilä oli vähän nyykähtänyt mikrossa)
Yrittihän ne syöttää mulle myös keksiä näin synttäripäivän kunniaksi. Kun ei sitä joka päivä täytetä vuosia. En ekaks tienny, että mikä se on, ja jemmailin sitä muutamaan otteeseen eri paikkoihin. Lopulta mamma kyllästyi katsomaan mun touhujani ja otti keksin käteensä. Nuoleskelin, haistelin ja maistelin sitä siinä. Sitten varovasti pureskelin siitä murusia etuhampailla. Ja lopulta päätin ottaa kunnon otteen hommaan ja syödä sen suihini. (Tämä tapahtui just siinä vaiheessa, kun rupesivat etsimään kameraa kehiin. Kuulemma kukaan ei ilman todistusaineistoa olis uskonu ettei keksit meikä-neidille kelpaa.)
Puntarillakin käytiin tänään M&M:ssä, painoa mulla oli pyöreät 15kg. Korkeus on varmaan yhä se 47cm. Meinasin saada lahjaksi uuden pannan, mutkun ei sopivaa löytynyt niin täytyi tyytyä sitten sian nenuihin. No, onneksi myyjä oli niin ihana, että ei niin kovasti harmittanut. Sitä sai pusitella ja se paijailikin kovasti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti